Cercar en aquest blog

divendres, 31 de maig del 2013

TERTÚLIA LITERÀRIA

 TERTÚLIA LITERÀRIA



Us explico que el dilluns passat vaig assistir a l'ùltima sessió de les Tretúlies que hem fet durant el curs.
El llibre que vam llegir era "EL AZAR DE LA MUJER RUBIA"  de Manuel Vicent i era ell personalment que ens va conduir la clausura.Personament em va agradar molt,ens va explicar tantes i tantes coses de la política actual i del temps de la transició-que d'aquest tema anava el llibre- que em vaig quedar bocavadada.
No té res a veure el que estudiem en els llibres d'història del que en realitat es viu.
Al curs vinent també participarem en el grup de la tertúlia Literària



4 comentaris:

  1. Qué bé Pepa!!! Continua així i gaudiràs de la lectura.

    ResponElimina
  2. Hola Pepa, Me sembla perfecta assistir a un taller de3 lectura , crec que és molt interessant poder comentar i gaudir de diferets opinions sobre la mateixa lectura,

    Petonets,

    ResponElimina

  3. Es una buena práctica. Pienso mirarlo para el próximo curso.

    ResponElimina
  4. El participar en les tertúlies t'obri la mirada cap les diferents opinions d'altres persones que en fer la maeteixa lectura han trobat altres punts importants referent als mateixos problemes.A més a mes legeixo llibres que potser jo personalment no els llegiria.

    ResponElimina