Cercar en aquest blog

dijous, 23 de maig del 2013

Excursió de final de curs


Data: 26 de juny
Lloc: Món St. Benet
Preu: Encara no disposem d'aquesta informació


MÓN SANT BENET

Món Sant Benet, inaugurat el novembre de 2007, és un projecte cultural, turístic i d'oci d'una gran singularitat, amb una clara projecció internacional. Envoltat d'un entorn natural incomparable, Món Sant Benet fusiona l'art medieval i la natura per oferir un espai únic a Catalunya. Amb el mil·lenari monestir com a principal reclam, Món Sant Benet integra d'una forma harmònica diversos usos i projectes per configurar una proposta d'oci i cultura atractiva i pensada per a tots els públics. 




  


1 comentari:

  1. Una visita molt interesant i que paga la pena fer. Estic d'acord amb lo que escrius. L'any passat vaig fer-la amb la meva senyora i uns amics i vaig quedar molt satisfet.
    Em sap greu no pogué repetirla, però tinc obligacions d'avi.

    ResponElimina